Dlaczego warto promować marki z pomocą biżuterii i galanterii?

Porady Jofi

Biżuteria jest skutecznym wsparciem działań marketingowych nie tylko marek ekskluzywnych. Z pomocą biżuterii można promować każdą markę. Nawet taką, której powiązanie z biżuterią nie do końca jest oczywiste. Komunikacja budowana z pomocą biżuterii potrafi zaskoczyć i skutecznie zwrócić na siebie uwagę.

Biżuteria Jofi - żemyk z zawieszką
Biżuteria i galanteria rekklamowa Jofi - nerka z pinem

Jaka powinna być Twoja biżuteria i galanteria?

Na pewno zastanawiasz się jak mogłaby wyglądać biżuteria i galanteria Twojej marki, by skutecznie promowała Twoją ofertę. Czy powinna być prostym pinem z logo i praktyczną nerką, czy oferować coś więcej, być jeszcze bardziej pomysłowa i wyszukana?

Chętnie pomożemy Ci odpowiedzieć na to pytanie. Udowodnimy, że biżuteria i galanteria może nie tylko świetnie wyglądać, ale również dobrze promować Twoją markę, skuteczne komunikując jej wartości.

Biżuteria może znaczyć więcej

Biżuteria nie musi być droga, by skutecznie promowała Twoją ofertę, wiele znaczyła, dodawała szyku i elegancji, a przy tym cieszyła i poprawiała nastrój, nie tylko osobie, która ją nosi, ale również wszystkim wokół. Oczywiście, Jofi opracowuje biżuterię ekskluzywną, z myślą o prezesach firm, znanych osobistościach, upamiętniającą ważne wydarzenia i uroczystości. Ale kiedy zależy Ci na wsparciu komunikacji skierowanej do szerokiej grupy odbiorców, zamiast drogocennej kolekcji, możemy opracować biżuterię mniej zobowiązującą. Piękną, choć w przystępnej cenie, pasującą do casualowego stylu. Taką, którą z powodzeniem można eksponować bez specjalnej okazji.

Na rynku jest wiele marek z różnych branż i tak sama dużo rodzajów biżuterii. O jej wyglądzie decyduje wiele czynników, takich jak kształt, kolor, rodzaj użytych kamieni. Wygląd biżuterii decyduje o jej sposobie komunikacji. Wbrew pozorom nie każda biżuteria musi komunikować sobą takie wartości jak piękno i elegancja.

Jest wiele wzorów, które mogą kojarzyć się z szeregiem uczuć i stanów emocjonalnych, takich jak troska, oddanie, wierność, zaufanie czy pomyślność. Biżuteria może oddawać również cechy, np. skromność, prostotę, praktyczność. Idealnie nawiązuje swoim charakterem do okazji, świąt czy pór roku.

Biżuteria towarzyszy człowiekowi od tysięcy lat. Przybierała różne formy. Często miała być nie tylko ładna, ale też praktyczna. Niejednokrotnie, na potrzeby jej noszenia, dostosowywano ubiór, albo wręcz ingerowano w swój wygląd fizyczny.

Dziś biżuteria stanowi dodatek, element ubioru albo ozdobę. Nadal może być praktyczna i na pewno powinna gwarantować komfort użytkowania. Teraz występuje jednak w dużo większym wyborze i jeszcze efektywniej spełnia swoje funkcje. Może zdobić, określać status, komunikować różne wartości, ale też przypisywać daną osobę do konkretnej grupy społecznej, a przy tym pełnić rolę typowo użytkową.

Nie chcemy szufladkować biżuterii jako gadżet, choć i tak może być postrzegana. Jednak jej wyjątkowość, w wielu przypadkach bardziej szlachetny i elegancki charakter, bogata tradycja i szerokie pole możliwości w promowaniu marki, czynią ją skutecznym elementem komunikacji marketingowej.

Z pomocą biżuterii dużo łatwiej budować relacje biznesowe niż ze zwykłym, standardowym gadżetem. Biżuteria zawiera w sobie większy ładunek emocjonalny. Wygodniej przypisać ją konkretnej chwili, zdarzeniu, okazji. Nie musi eksponować marki otwarcie, wprost, jak bilbord na mieście. Jej dyskretny, czasami wręcz intymny charakter, stanowi niewątpliwy atut w wielu sytuacjach.

Dziś standardowa reklama nie budzi już tak dużego zaufania jak kiedyś. Biżuteria może być dużo bardziej efektywna. Nie jest tak nachalna. Budowana z jej pomocą komunikacja spotyka się z dużo bardziej życzliwym odbiorem. Z jej pomocą na plan pierwszy wysuwają się pozytywne emocje, kluczowe dla dobrej sprzedaży.

Torba Jofi
Personalizowana torba i plecak Jofi

Kampanie reklamowe na 100%

Biżuteria i galanteria skutecznie przykuwają uwagę. Warto zaplanować kampanię Twojej marki z ich udziałem. Chętnie pomożemy Ci opracować kreację i przygotować wszystkie działania, w myśl zasady - liczy się piękny efekt. Dysponujemy własnym działem kreacji i zespołem graficznym. Zadbamy, by kupiona u nas biżuteria lub galanteria spełniła swoje zadanie w stu procentach.

Starannie szyta i wykończona skórzona torba Jofi

Biżuteria czy galanteria?

Będąc na tej stronie, możesz zastanawiać się, co byłoby lepsze do promocji Twojej oferty – biżuteria czy galanteria? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ale chętnie pomożemy Ci podjąć właściwą decyzję. Wszystko zależy od charakteru Twojej marki, oferty i klientów, do których ją kierujesz.

Twoi Klienci, ubierając się często na sportowo, mogą mieć mniej okazji do zakładania biżuterii, za to zdecydowanie chętniej skorzystają pewnie z galanterii. Plecak, nerka zapinana na pas albo torebka czy też jeden z kilku produktów Jofi 2w1, ucieszy ich dużo bardziej niż bransoletka.

Warto mieć na uwadze, że większość wzorów Jofi jest uniwersalna i dobrze komponuje się zarówno z codziennym ubiorem jak i strojami na specjalne okazje. Tak zaprojektowane produkty cieszą się dużo większym powodzeniem i stanowią skuteczniejszą formę promocji.

Pamiętajmy jednak, że galanteria i biżuteria świetnie się uzupełniają. Broszka przyczepiona do torby, ozdobna zawieszka, brelok, to również atrakcyjne sposoby na przemycenie ciekawego akcentu w galanterii oraz pomysł na jej znakowanie, by jeszcze skuteczniej promowała markę.

Chętnie pomożemy Ci określić Twój target i przygotować pod niego skuteczną promocję z wykorzystaniem naszych produktów.

Jofi - biżuteria i galanteria reklamowa najwyższej jakości
Jofi - komunikacja marki z wykorzystaniem biżuterii i galenterii reklamowej

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania

Jako Jofi służy profesjonalnym doradztwem w  doborze i opracowaniu biżuterii i galanterii. Nasi pracownicy posiadają wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu markami. W skład zespołu wchodzą osoby opracowujące identyfikację i strategię komunikacji. Dysponujemy również dużym działem graficznym. Chętnie podejmiemy się przygotowania dla Państwa kampanii od konceptu po realizację.

Dlaczego i kiedy galanteria dobrze promuje?

Wyroby galanteryjne nie tylko dobrze wyglądają, ale przede wszystkim są bardzo praktyczne. Często też pozwalają na bardzo skuteczne eksponowanie marki. Duża powierzchnia zadruku, unikalne wzory i kolory, wszystko to sprawia, że wyroby galanteryjne cieszą się dużym zainteresowaniem wielu branż.

Etui na klucze, torebka, torba, plecak, kosmetyczka… To tylko przykłady produktów, które mogą w atrakcyjny sposób promować różne oferty. Z oferty korzystają deweloperzy aut, banki, apteki, koncerny farmaceutyczne, spożywcze, transportowe, firmy IT i wiele innych. Duże możliwości personalizacji naszych produktu sprawiają, że każdy produkt możemy dostosować do identyfikacji dowolnej marki.

O skuteczności promocji z wykorzystaniem galanterii decyduje trafne określenie targetu. Znając płeć, wiek, zainteresowania potencjalnych Klientów, możemy zaprojektować galanterię, która nie tylko się spodoba, ale również okaże się praktyczna i wygodna w użytkowaniu.

Galanteria, tak jak każde narzędzie promocji, wymaga odpowiedniego przygotowania. Liczy się wygląd produktu, ale też jego okoliczności wręczania. Galanteria może być prezentem, gratisem, wygraną w konkursie czy dodatkiem do stroju firmowego. Może budować wizerunek, komunikować wartości firmy, a przy tym spełniać szereg użytecznych funkcji.

Profesjonalny dobór galanterii i odpowiednio zaplanowane działa gwarantują, że budowa wizerunku i sprzedaż z wykorzystaniem produktów Jofii będą owocne i zwrócą się z nawiązką. Dlatego bardzo zachęcamy naszych Klientów nie tylko do składania zamówień na konkretne produkty z prośbą o ich znakowanie, ale również do dzielenia się briefem z opisanym celem, jaki opracowany produkt ma realizować, i zakładanym efektem końcowym, byśmy mogli przygotować ofertę z własnym pomysłem.