To doskonały przykład na pozycjonowanie produktu z wykorzystaniem pięknej biżuterii. Znany na całym świecie tran Moller’s Gold, prawdziwy król w swojej kategorii produktowej, promowaliśmy z wykorzystaniem kolczyków w kształcie korony.
Dobrze komponujący się zarówno z szykowną kreacją jak i codziennym ubiorem, zdobył serca wielu kobiet. Jej wymowny kształt przykuł uwagę i stał się idealnym pretekstem do rozmowy o marce Mollers. A jak wiadomo, piękno i zdrowie idą ze sobą w parze.
Biżuterię opakowaliśmy w eleganckie pudełeczka z logo marki. Kolczyki zrobiły iście królewskie wrażenie, nie tylko na kliencie, ale również obdarowanych osobach. Moller’s udowodnił, że warto dbać o zdrowie, bo jest niezwykle cenne i piękne.
Gustowny wzór, który nie tylko pięknie się prezentuje, sprawiając, że Panie czują się wyjątkowe, ale również doskonale pozycjonuje markę Mollers.
Krzyczące logo na materiałach wspierających to już przeszłość. Ważne są emocje obdarowanego. Przedmiot, który zwróci na siebie uwagę i zachęci do rozmowy, będzie idealnym pretekstem do zachwalenia marki przez zadowolonego Klienta.
Korony zapakowaliśmy w eleganckie pudełeczka zdobione, jak na nazwę produktu przystało, złotym logo. Całe czarne, dobrze eksponowało biżuterię i jej sugestywny, wymowny kształt.